tirsdag 28. mars 2017

Brukeromtale Greentom Upp vendbar sittedel inkl. bilstoladapter

Aimée kjøpte en Greentom Upp vendbar sittedel + bilstoladapter fra oss i fjor, og her er hennes dom etter å ha brukt vognen over en lengre periode:



"Jeg kjøpte en Greentom Upp vendbar sportsvogn med tanke på å ha den som reisevogn eller vogn nummer 2. Men da jeg fikk den i posten likte jeg den så godt at jeg bestemte meg for å kjøpe en adapter til bilsete slik at jeg kunne bruke vognen allerede fra babyen var nyfødt. 



Det som skjedde var at mannen min og jeg ble helt hektet på hvor lett, praktisk og god å trille den var. Greentom Upp ble dermed hovedvognen vår. Vi har alltid understellet liggende i bilen, og det tar veldig liten plass sammenlagt. Så bytter vi på å bruke den vendbare sittedelen eller bilsetet avhengig av om vi skal på en kort eller lang tur med vognen. 


Jeg har blitt totalt forelsket i denne vognen: den er miljøvennlig, vendbar, veldig pen å se på (stoffet er nydelig), solid, god å trille, stabil (jeg har ofte flere poser på styret, og den velter ikke!), lett, tar liten plass og er enkel å slå opp og legge sammen. I tillegg sitter jenten min veldig godt i den, og kan sove komfortabelt i flere timer i den. 


Jeg har hatt med Greentom Upp til Hellas og den funket perfekt som reisevogn. Det funket veldig bra å ha den på stranden og på bussturer. Jeg bor i Bergen og bruker ofte buss, så jeg elsker hvor lett det er å komme opp og ned fra bussen med denne vognen. 


Jeg har også trillet i mye snø og det er heller ikke noe problem. 

Og det er kanskje ikke det viktigste, men jeg får ofte skryt fra folk om hvor kul vogn jeg har:)

Alt i alt kan jeg virkelig anbefale Greentom Upp!"


Tusen takk Aimée for en flott omtale og nydelige bilder:)


Ingen kommentarer: